Gratis numre kan øge din salg forretningspotentiale

Mange virksomheder, både store og små brug gratis eller 800 telefonservice for at levere en bedre kundeoplevelse. Selvom disse toll gratis tjenester anvendes mere på salgssiden for bestilling, levere nogle virksomheder, af hensyn til bedre kundeservice også toll gratis kontakt til support og garanti spørgsmål også.

Ligesom der er mange forskellige typer af forretningsmodeller i dag, vil nogle gavne langt mere fra et 800-nummer end andre. Den traditionelle mursten og mørtel hjørne butik med et lokalt marked kan kun ikke få de samme fordele ved toll gratis service som web eller Internet forretning sælger i hele landet.

For at afgøre, om du faktisk har brug for en 800-nummer, overveje følgende punkter.

1. Hvem er din kundekreds? Hvis dine kunder er alle lokale og din virksomhed er genereret alle inden for samme by, kan gratis bompengetjeneste ikke ses så vigtigt af dine kunder. Hvis men du sælger og shipping produkter i hele landet eller endog internationalt toll kan gratis kontakt kald betyde forskellen mellem landing eller at miste et salg.

2. har virksomheden har en tilstedeværelse på internettet og er produkterne, der tilbydes af interesse for andre uden for dit direkte område? Et websted tyder på, at du søger at øge oplysninger til dine kunder og sandsynligvis ønske om at opnå mersalg. Selv om online-salget er populære, forventer mange kunder stadig klare kontaktoplysninger. og hvis de bliver bedt om at betale for opkaldet risikoen for at miste rækkefølgen stiger.

3 har du tilbyde tilpasning? Dette kan omfatte alt fra papir-varer og brevpapir til kunden designet guld klubber. Enhver virksomhed, der bygger eller ændrer et produkt specielt til en kunde. At yde nogen tilpasning næsten krav at have direkte kontakt tilgængelige.

4. er du på kontoret en masse? Mange gange en lille virksomhed har en stab af 1. At være virksomheden, er det vigtigt, at du er tilgængelige til dine kunder i det mindste i åbningstiden. Ved hjælp af telefon-teknologi er det muligt at have dine kunder, nå din mobiltelefon toldfri gennem en 800-tjenestenummer.

Beslutningen om at forpligte sig til en 800 telefonnummer er baseret på behov og fremtidige vækst i din virksomhed. Hvis din virksomhed er lokalt med alle lokale kunder og voksende uden at øjeblikkelig marked område er uinteressant, så et 800-nummer sandsynligvis er ikke nødvendig.

Hvis men din virksomhed vokser nationalt eller internationalt, har en hjemmeside til salg eller virker custom, fordelene ved at give en vejafgift gratis kontakt til dine kunder er store.

800 eller toldfri ringer og mange andre tjenester er nu tilgængelige fra både dit lokale telefonselskab og mange Voice Over Internet Protocol eller VOIP virksomheder. Check rundt og vælg de funktioner, der bedst støtter din kunde og vokse din virksomhed.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *